BRAVO nº12.2010 (Bulgary)

English
876 days of hard work, over 3000 photos, a fan makes a confession of love with a size of 27.43 m.

"We want to thank BRAVO, Universal Music Bulgaria and all the fans" - Moni and Vesi said.

The idea to be on the card was made by a thousand fans of Tokio Hotel. In recent days BRAVO haven't stop reciving card, even the "rain" stop this, "Please act for next time. Publish this information in your magazine. Let other fans know about our campaign. "

For more information please tokiohotel-fan.dir.bg

Fan campaign

It all began on September 1, 2007, when a fan was meeting in Sofia (the capital of Bulgary), dealt with the idea of the poster with pictures of Bulgarian fans creating it and this should be sent to Tokio Hotel. Vesi & Moni began to do this with her friend Nina. They wanted the support of BRAVO: They come one day with thousands of photos of fans and told us about the fanaction. It seems that they live because of it. "No matter what was going on this, the idea was part of us. - They said - it became our son. Well, the "son" need much time to grow. "We thought we'd have this ready in a year but fans sent in more and more photos." - Moni said. All work is 876 days, but that's OK. The result is 27.43 m. long cardboard. But the real question is: How is supposed to send this to Tokio Hotel in Germany? Here comes Stanislav Zahariev for help. He is a director of marketing for Universal Music Bulgaria. He was connected with their colleagues in Germany. BRAVO sent the card again, because Universal Music Bulgaria sent unexpected gifts to the girls- original T-shirts, CD's and autographs of their idols. The biggest prize were not gifts, but the fact of who they belong.

Español
876 días de duro trabajo, más de 3000 fotos, un fan hace una confesión de amor con un tamaño de 27,43 m.

"Queremos dar las gracias a BRAVO, Universal Music Bulgaria y todos los fans" - dijeron Moni y Vesi.

La idea de hacerlo en cartulona fue hecha por un millar de fans de Tokio Hotel. En los últimos días BRAVO no han parado de recivir cartas, ni siquiera la lluvia ha podido detener esto, "Por favor, actuar para la próxima vez. Publicar esta información en su revista. Deje que otros fans sepan acerca de nuestra campaña."

Para obtener más información, por favor tokiohotel-fan.dir.bg

Fan campaña


Todo comenzó el 01 de septiembre 2007, cuando una fan se reunió en Sofía (la capital de Bulgaria) y habló de la idea de crear un cartel con fotos de fans búlgaros y enviarlo a Tokio Hotel. Vesi y Moni comenzaron a hacer esto con su amiga Nina. Querían el apoyo de BRAVO: Vinieron un día con miles de fotos de los fans y nos contó acerca de la fanaction. Parece que viven a causa de ello. "No importa lo que cueste, la idea era parte de nosotros. - dijeron - se convirtió en nuestro hijo. Bueno, el "hijo" necesita mucho tiempo para crecer. "Pensamos que lo tendríamos listos en un año, pero los fans no paraban de enviar más y más fotos"- Moni dijo. Todo el trabajo es de 876 días, pero eso está bien. El resultado es 27,43 m. de largo en cartón. Pero la verdadera pregunta es: ¿Cómo se supone que ha de enviarse a Tokio Hotel en Alemania? Aquí viene Stanislav Zahariev con ayuda. Él es un director de marketing de Universal Music Bulgaria. Contacto con sus colegas de Alemania. BRAVO envió la tarjeta de nuevo, porque Universal Music Bulgaria envió regalos inesperados a las chicas - camisetas oficiales, CD's y autógrafos de sus ídolos. El mayor premio no eran regalos, pero si el hecho de a quien pertenecen.
Translation by THEurope

0 comentarios:

 
©2009 Tokio Hotel Europe | by TNB